Tuesday, October 25

hari terakhir :')




hari nie program 3P da sampai hari yg terakhir . . haa hari nie laaa last day . ingat ta program 3P yg sal cerita hari tuu ? kat post yg nie .



program nie bakal berakhir bila sal menjawab nombor soalan exam yg ke 60 dgn jayanyaa :)
sedih pulaa tetiba , rasa mcm ta na balek . tapi mama suruh balek , kesian kat mama . lagi pun da sebulan sal ta balek hehe kesian tak ? nie kes jimat kos la ney ehee
ta nak cite banyak pagi nie . sebab banyak benda na kena buat . nie pon sal curi masa na post blog niee hehehe . jap ag pkul 10 na p jumpa Miss Mazuin dgn En Syefek . ada benda yg perlu de-settle-kan dgn segera !

haa nie laa tutor microsoft project kitorang :)
Sir Al-Bahry Suria . jakarta mariii . .


kadang kadang sir guna bahasa indon time mengajar . sal rasa sal da bole khatam bahasa indon masuk kelas sir niee hehe . overall we have a lot of fun during his class . da laa kelakar .
Haa na selitkan cerita sikit pasal sir sal yg kelakar niee ;)
~~
tht day kawan sal g UK ( unit kesihatan ) so dia ta datang kelas pagi tuu
sir panggil nama dia untuk attendance , tapi dia tade , sir tya dia pg mana , kitorang cakap laa dia g UK . na tahu sir cakap apa ?

" Wahhh jauh sekali !! "

haha :D satu kelas gelak besar . . hehe

~~

2:30 petang nti sal akan seat for the exam . doakan sal berjaya jawab betul , at least 40/60 dalam masa 2 jam :) sampai sini je kot na cite buat masa nie .


take care :) kbye .

love , sal