Tuesday, May 29

Aku buat masa sekarang nie :)


Assalamualaikum abang cantik dan kakak hensemmmmmmm . . 
eh ? mcm ada benda tak kena je -_-?

 
Sekarang nie aku da jadi bisneswoman !! haaaa kelassss jemahhh ~~
Aku da bisnes tanam anggur. Dah makin maju dah bisnes aku sekarang. Kalah AC Milan jual gelang . huaahuaaa

 hiasan semata-mata

Sejak duk rumah nie, sambil jadi pengusaha anggur , aku ada juga buat kerja sampingan. Sekarang aku dah jadi "unpaid maid" part-time dan "penganggur terhormat" full-time :) HAHA

Mama tak bagi aku kerja laaaaaaa. Sedih betul. Ma suruh kemas rumah . .
Haihhhhhhhhhh. . . . . . . . . . Eppppp ! Tak baik mengeluh la sal !! Haa okay okay ! 
Aku kena kemas rumah pon sbb abg aku nak kawen. Tapi lambat lagiiiiii . . chill la mamaaaa . .

 
 Bertepung tawar katanya haram , betul ke ?

Time pagi pagi aku relax skit kemas rumah. Bila tiba jeeee petang, anak buah aku , Amin dan Zaim balek dari sekolah. Perghhhh rumah secantik-cantik rumah , bole jadi reban ayam dgn sekelip mata je sebab budak budak nie. Mengeluh aku hari hari. Asyik dapat dosa free free je. Tadi Amin da mencabar kesabaran aku. Tadi time makan malam , bole pula nasi tuu dia buat tepung tawar kat abg dia -_______-'' parah parah . .


Tadi time google image tepung tawar , terjumpa image nie plak. Nie kalau bg kat kawan aku si kamek nie mesti suka diaaa ahahaa :)

 
love , sal