Monday, May 14

Aku sedang mencari . .

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia :D

Haaaa fikir lain letteww ? mesti korang fikir aku sedang mencari kekasih hati an annnnn ? Baik mengaku ! kalau tak aku tembak ! haha

Okay tak lawak .

Aku sedang mencari nie . . 

SATU .  | Sebuah buku bertajuk "Soalan Bocor dari Kubur" |

Maaf gambar rajah kurang jelas . 
Haaa buku nie aku rasa bole dapat kat kedai buku berdekatan . MPH barangkali (bole baca kt situ terus , tak payah beli huhu)  kalau tade kt MPH aku p la kedai Ah Chong tak pon kedai Ali . mesti ada kat sanaa Wahhahahaa . RM15 jeeee . bole motivasikan diri :)

DUA . | Tudung Hoodie (aku tak sure nama dia act hehe) |

Aku tgk show WHI hari tu (Wanita Hari Ini laaa . ta penah tgk ke ? )
-- tetiba nampak ada salah sorang dari tetamu tu pakai tudung nieeee . . kiutttt sangat >.< terasa nak beli . tapi material dia lain dari dlm gambar nie , yg tu mcm err ..  tak tau na describe mcm mana . . kain dia soft mcm shawl tuu . . ntah laa . . Yang penting dia labuh tutup dada :)
 Aku da cari kat kompleks , tapi tak jumpa :( hmmm


TIGA . | Moustache Ring |

Tips : Kalau nak pakai cincin , ikutlah sunnah Nabi .
 Pakai cincin jari manis / kelingking :) 
Pemakaian cincin di jari lain ta berapa na sedap mata memandang . .

Aku tak tau kenapa aku suka tgk design moustache nie lately (geleng2)
Mungkinkah sebab ianya comel . . mungkinnn . . hmm . .

Aku duduk Shah Alam . Hangpa jangan lah kena kan aku dok bg idea kat aku p cari jauh nunnnn kat area utara lahai ~ penat lerrr na p sana semata-mata na cari objek2 diatas . Tapi kalau on9 shop tape :) hehee kalau ada sapa sapa jumpa bagi tau naaa :D jasamu akan ku kenang ! Ecewahhh !!

love , sal

8 comments

11:08 AM, May 14, 2012

ieqahh nk buku tu jugak..da pnah nmpk tak beli..huhuhu

12:54 PM, May 14, 2012

@IEQAH alamakkk !! hahahaa
penah nampak kt mana babe ?

12:59 PM, May 14, 2012

mcm menarik je buku tu kan...huhu..eh, mira follow sini taw,..:)

1:08 PM, May 14, 2012

@Amirah Zulhijjah sal pon rasa ! huhu
okayh :) thanks amirah !

9:55 AM, May 15, 2012

buku tu pernah nampak kat popular..tp xingat popular at mana :)
comel ring tu

8:53 AM, May 16, 2012

@nadia farhana Ohh Terima kasih nadia :)
Aah annn huhu

2:11 PM, May 28, 2012

nak cari jgk la buku 2.. tajuk cam menarik... :)

1:42 AM, May 29, 2012

@Ahlam Miera Amirul Shafie Kan dear ? tak saba nak g kedai buku ;)

Post a Comment