Thursday, May 31

Huishhh Hilang mood nak sarapan ( ´_⊃`)



(゚ヮ゚) Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Bangun pagi murah rezeki ✿✿✿

Hang da breakfast dah ? breakfast apa ?
Nasi lemak ? Roti canai ?
Sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (〃^∇^)ノ ♫♪♪♫♫♪

Aku nga breakfast tadi . Aku tak berapa suka makan berat time pagi. Nanti ta bole jalan. Rasa beratttttt je na gerak dari meja makan. huhu. Na makan berat pon bila pukul 10 mcm tuuu. Haaaa baru feel breakfast datangggg (marilah~ marilah~) 

Dah menjadi kebiasaan bagi aku utk membuka peti ais dan menjenguk susu sekotak , bawa keluar then letak atas meja. Buka almari amik mangkuk/cawan feveret. Buka laci amik sudu feveret. Ambil posisi di meja. Capai taperware, buka dan tuang isi dalam mangkuk, coklat melimpah-limpah ke ladang gandummmmm , Pofffff ! Jadilah koko crunch !! Duduk, baca doa dan makan !!

Haa itulah aku !

Tapi. Tadi ada somethg yang menimbulkan banyak tanda tanya kat otak aku. Da halfway aku makan , baru aku sedar . . 


ada benda yang tak kena kat kotak susu nie ◪_◪ . .

Eh ??
Nie bukan tanda halal yg sebenar 


choiii ~ patut laaa . . Hampa je aku rasa tadi . .

Selalunya sal ( ke-tidak-tetapan penggunaan nama sendiri dan aku  ; kekeliruan identiti ) beli susu low fat. Yang ada gambar awek seksi tuu. Tapi hari tu giant kata stok dah habis -____- terpaksa laaa amik fresh milk tanpa segan silu. Hilang bersemangat na breakfast bila tade gambar awek seksi kat kotak susu huuuuuuuuuu  (◕︵◕)





Lepas nie dah tak beli dah fresh milk tuuu ! Hampa . . hampa . .
Dah hampa sangat sangat nie . .

p/s Inginkan emoticons seperti di atas ?
Klik
nie ( ='o'= ) ( ='o'= ) ( ='o'= )



 love , sal

5 comments

3:27 PM, May 31, 2012

alamak... xpernah perasan lak antr product of malaysia ngan new zealand tu... sbb krng minum susu... huhuhu

atie gune samsung s2 je.. :)

5:41 PM, May 31, 2012

@cik atie Kan ? kalau tak belek betul betul mana nampak kann ? hmmm kena hati hati sekarang nieee

minum susu , tulang anda sihat dan kuattt :D !!

ouhhhh . besar la screen :)

5:53 AM, June 09, 2012

haiyoo... bahaya nih, boleh mengundang spekulasi..thanks for sharing ^^
follow me back k..
http://akulahhero.blogspot.com/2012/06/cis-tak-jadi-balik-kampung.html

4:57 PM, June 09, 2012

@Akulah Hero Kan ? Kan? haha
Thanks fer the comment dudeee ! okay okay !

Post a Comment