Friday, June 8

Meja Pink yg selama niii aku cari dah ku jumpaaaa HAHA


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera :)


Venue |Damansara . IKEA
Date | 8 June 2012
Day | Friday
Mission | Cari meja pink dan makan !!
With whom ? | Mama & Sister-in-Law-to-be ^-^






| Jalan jalan kat showroom. Jumpa penimbang berat. Rsult lepas timbang , sume berat bawah 45kg dan ke bawah. Aku laaaa yg paling gembira sekali ! Ingat dah kurussss. Last last dapat tau PENIMBANG ROSAK ►_◄ choiiiiiiiii ~~ |



| Niii lah saat-saat yg dinanti-nantikannnn ! Jeng jengg jenggg !!! 
Aku datang sini sebab na makan je actually hehe ^‿^ |




| Dulu ada Daim cake. Now da replace dgn cake niii. Dengar cite Daim cake da takkan ada lagi hmmm |




| Scrumptious Meatballs. All-time-favourite !! Dah lama tak ber-meatball meatball nihhh. Rinduuu wehh na makan sini. Aku datang sini sebab na makan meatballs & daim cake je ehee. Dengan itu , amik kauuu melantak 20 ketul terusssss ♥‿♥ (dah ta fikir na kurus dah) HAHA |


 | Mama's Apple cake |


| Almondy Dark Choc cake. Aku tak suka ! Tak sesedap Daim cake. Aku tertanya-tanya juga . . bila diorg na tukar balek to Daim cake. Expectation aku tinggi gila time makan kek nie. Ingatkan setanding dgn Daim cake . haihhh . . Im very dissapointed of you ! Jangan amik cake nie kalau ta nak dissapointed mcm aku |


| Tempting Chicken wings ! |

| Extra broccoli for mama |

| Mama's pasta |
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

| Muka bahagia gila bila dapat makan |



| We're full ! Alhamdulillah . . Dah tak mampu dah na habeskan (づ。◕‿‿◕。)づ tolak sana . . tolak sini . . Last last aku jadi mangsa . fuhhhh . . |



| Si comel pon na shopping jugaaaa :) |


Region | Area Klang
Date | Same date
Mission | Cari bunga telur utk wedding Acik





| Pekedainyaaa peramah sangat !! Mama kalau na beli barang kawen sume beli kat sini. Bole dapat murah. Dulu ada amoi tu owner dia kott. kuat melatah haha. Nii pekerja amoi tu , pon kuat melatah juga. Memang terbaik la wehhh ! Aku duduk gelak jee dalam kedai niii.  Kelakar betul ;) 

So, kalau korang na beli persiapan perkahwinan , na buat hantaran ke , bunga hiasan ke , apa apa laa lagi kan , bole laa dtg sini. Kedai ni terletak di belakang Mydin Klang. Kalau na tahu lebih terperinci bole pm sal. nti sal tya mama. Sal tak tau jalan. Tidur dalam kereta tadi, tau tau je dah sampai hehe |


p/s Gadis gadis sume da ganti puasa belum ? belum ? Jangan lupa ganti tao ! nti kalau ta sempatttt . . kena pulaa bayar fidhiyah. Aku dah start practice puasa skrg. Puasa sunatttt. Saja ikut mama puasa sunat isnin khamis. Na get perut ready for bulan Ramadhan :) hehe

 love , sal