Thursday, June 28

Saya di perak sekarang ^^


 Apa khabar ? Sihat ? Alhamdulillah. 

Malaysia panas tahap oven sejak kebelakangan ni. Alhamdulillah, semalam hujan rahmat membasahi bumi :) aku bersyukur sangat.

Sekarang ni aku kat perak. Aku dgn mama melawat kakak aku sebab dia kena operate. Dalam masa yang sama, kena jaga anak buah aku. Hari ni hari yang ke-enam aku kat sini. Dan aku rasa tak sedap badan, sakit tekak dan selsema. Rasa macam na demam. Minta-minta aku dapat sihat seperti sedia kala secepat mungkin, byk benda lagi aku nak buat. Ya Allah, Kau sembuhkanlah salimah sepenuhnya Ya Allah. .

**********





Tadi aku tukar channel Disney Junior. Aku tengok Timmy Time dengan anak

buah aku.
Aku tahu anak kambing ni ada dalam cite Shaun The Sheep (Aku suka sangat tgk cite niiiii >.<) Tapi aku tak sure apa hubungan dia dgn Shaun .  Aku tertanya-tanya, sebenarnya Shaun ada pertalian darah dgn Timmy atau tidak ? 

Anda tahu O_o ?? Hmmmm

 sedih na makan ●﹏●

comel jee tgk diorg semua bermain tadi ^-^


love , sal

4 comments

1:13 AM, June 29, 2012

comel kan Shaun tu hahaha...btw sy dah follow tau..:))

12:20 AM, July 03, 2012

i dont know la dear wht are their r.ship.. >.<"

11:21 AM, July 07, 2012

@Roslina Mohd JelaniComel sangat ^^ Okay dear

11:21 AM, July 07, 2012

@E H JHuhu. Okay dear :)

Post a Comment